Sealions and sandboarden!!

Holaaaa chicos y chicas,

De dag begon vandaag wel erg vroeg, om 03.30 vertrok de bus alweer richting Las Islas Ballestas. Na een rit van zo'n 3,5 uur namen we de boot om de eilanden en de dieren te bekijken.

Duizenden vogels, tientallen zeeleeuwen en een paar lieve kleine pinguïns. Het was een schommelig ritje en er hing een apart geurtje dus Danique werd een beetje zeeziek maar dat mag de pret niet drukken! Het was het zeker waard, want het uitzicht was onbetaalbaar mooi.
Vervolgens vertrokken we weer naar de volgende plek waar we een hapje gingen eten en door Enrique werden rondgeleid door zijn wijnmakerij/wijnproeverij.
Na een volle maag konden we er allemaal weer tegen aan om te gaan sandboarden en in de buggy rond te rijden door de woestijn (met een chico loco als chauffeur) in Ica!!
Wat gaaaaaaaf was dit zeg en weer zo'n prachtig uitzicht. Het zand komt nu uit onze oren, neusgaten, noem het maar op... maar dit was echt FANTASTICO!
Nu (17:45) zijn we weer terug onderweg naar de Peruaantjes waar we rond 22:00 zullen aankomen. Nu maar even de oogjes sluiten na deze lange, vermoeiende maar geweldige dag!

Ciao,

Milou y Danique

Cees Lansen

Geweldige dingen beleven jullie daar,prachtig geniet met volle teugen,groet Cees

Marco en Brigitte Koenders

Wat n superleuke foto's ; wat beleven jullie veeeeeel , echt vetttttt!!

Oma Mariette

Wat 'n leuke werkvakantie!Groetjes ook van Opa Sjon!