Het einde van de reis is helaas in zicht

De dag ging vanochtend verder waar hij gisteren werd afgesloten. Na de karaoke bar gingen we naar een andere bar genaamd Mythology. Hier hebben we gezellig gefeest op zowel Engels, Spaanse en Nederlandse muziek. Nadat de dj doorhad dat het merendeel van de feestgangers Nederlands was, werd het ene Nederlandse lied na de andere afgespeeld. Van Broederliefde tot Marco Borsato. Om 2 uur sloten we de avond af met het laatste Nederlandse liedje dat gespeeld werd, namelijk Drank en Drugs.

Toen we terug kwamen bij het hostel gingen we heerlijk slapen tot 8:15. Daarna moesten we voor 9 uur uitchecken en voor 10 uur ontbijten. Toen iedereen klaar was met ontbijten en uitchecken gingen we voor de laatste keer naar het centrum van Cusco. Ons plan was om naar een marktje te gaan, maar helaas bleek die dicht te zijn. Wel hebben we nog de hallucinerende San Pedro Cactus hier gespot.
Daarna gingen we een korte tour doen bij het choco museum. Hier hebben we kort geleerd hoe chocolade wordt gemaakt en hebben we ook chocolade (liquor) geproefd. En toen we daarmee klaar waren konden we nog de laatste souvenirs kopen, of voor diegenen die dit al gedaan hadden een lekker drankje halen bij Starbucks.
En daarna gingen we terug naar het hostel om de laatste dingen in de koffers te doen en naar het vliegveld te gaan om weer terug te vliegen naar Lima.
Na het inchecken en door de douane gaan vlogen we dan eindelijk terug om de laatste avond in Lima te hebben. Eenmaal aangekomen op het vliegveld hebben we onze bagage opgehaald en zijn daarna weer het drukke verkeer in gegaan op weg naar het hostel.
Hier hebben we even de tijd gekregen om te relaxen totdat er nog wat leerlingen van het Casuarinas College kwamen om nog een paar laatste souvenirs te geven. Nadat we afscheid genomen hadden van de leerlingen zijn we naar Pardos Chicken gegaan om daar onze laatste avondmaal in Peru te hebben. Hier hebben we erg lekkere kip gegeten en voor degene die het wilden een lekker toetje. En toen we daar klaar waren gingen we ook weer terug naar het hostel om de laatste avond door te brengen, maar ook om nog een laatste keer een beetje uit te slapen na de lange maar gezellige 2 weken.

Tot in Nederland!! Saludos, Gijs A en Bram

opa en oma van Kim

Aan alles komt een einde. Jullie hebben twee geweldige weken in Peru doorgebracht.
En volop genoten. Mooie verhalen en hele mooie foto's.
We wensen jullie allemaal een hele goede en veilige terugreis.
Hartelijke groetjes voor allemaal en weer speciaal voor Kim

Oma mariette

Allemaal een goede reis enbedankt voor de leuke verhaaltjes!! En foto's!! Veilige thuiskomst. Speciale groetjes voor Bram.xxx

Tante Joke,

Hallo Kevin en de rest! Wat een reis hebben jullie gemaakt zeg...! Nu weer op de terugweg naar huis. Dat is ook weer leuk!?Iedereen zal wel benieuwd zijn naar jullie avonturen !?Dat was hard werken ,en heel veel zien,en waarschijnlijk veel gelachen ook,als ik alles zo lees! ????Een reis die jullie nooit meer zullen vergeten!
Dat maakt dat jullie nu echte wereldburgers zijn!????? Het thuisfront zal blij zijn om jullie allen weer te zien. Ook een compliment aan de leerkrachten ,die hebben gezorgd om dit alles mogelijk te maken. Jullie zullen allemaal wei moe zijn!? Dat wordt thuis eerst bijslapen?????????????????!?Wens jullie allemaal wel thuis en be save!
Bedankt voor jullie leuke stukjes die ik via de tablet heb gelezen,de mooie foto's die ik heb gezien,zodat ik een beetje jullie reis kon volgen en meemaken! Het was heerlijk om te lezen ,en jullie zijn weer een ervaring rijker in jullie nog jonge leven! Maar dit pakken ze jullie toch maar nooit meer af! Heel veel lieve groetjes voor jullie allen,met een dikke hug speciaal voor Kevin van tante Joke!????Xxx??????????