BBQ en Poolparty

Vandaag hoefden we niet zo vroeg op te staan omdat we naar Pachacamac gingen. De bedoeling was dat we om 9 uur op school zouden zijn en vertrekken om half 10. Dit was een beetje uit gelopen. Maar toen we eenmaal aankwamen was het helemaal goed. Een groot huis met terras, een groot zwembad met ligbedjes en een fantastisch uitzicht!

We hebben heerlijk gezwommen en gezond. In het water hebben we een toren gemaakt van 4 personen boven op elkaars nekken. Na heel veel tactieken uit te proberen en oefenen is het uiteindelijk gelukt!
Toen we bezig waren met het maken van de toren kwam de quote van de dag aan de orde. "Kevin je duwt mijn hoofd tegen Kim's kont". Als middag eten hadden we een heerlijk stuk kip van de BBQ die buiten in de tuin stond.
We hebben zelfs nog gekaart. Na een heerlijk middagje relaxen was het tijd om terug te gaan. Door de zon waren er meer mensen wel dan niet verbrand. Iedereen ging terug naar huis, koffers in pakken en op tijd naar bed want morgen vliegen we naar Cusco!

Ciao Kim en Anne!

opa en oma van Kim

Wat is het toch leuk om jullie verslagjes te lezen. Het was zo te zien erg gezellig bij het zwembad.
Lekker genieten na een week hard werken. Vandaag naar Cusco, waar jullie nog geweldige dingen te zien krijgen. Met als hoogtepunt Machu Picchu. Dit is een reis en ervaring die jullie nooit meer gaan vergeten. Het is jullie van harte gegund. Fijne tijd nog en heel veel groetjes voor jullie allemaal.